Wednesday, 1 April 2015

01 April 2015 || 11 Jamadilakhir 1436H

Salam :)
Lama alya xmenaip.
Busy. Aceyh. Macamla retissmeletops hehe.

Happy new born dear GST. HAHA.
bawah ni gamba kami bertiga sambut GST 12tghmlm smlm.
aiza nisa alya.
*mohonjeles*bahahaha* 
alya gurau je. mohon jgn ada perasaan jeles tu walau sekelumit. xelok. n alya sgt xsuke. bole buat gado kot. org yg xknal pun, tetbe lajuu je meniti kat bbir semata-mata sbb jeles. ouh. its really disgusting!


Okies. Harini haripeningseduniaalya..
Harap xdemam la alya...
Dari pagi tadi.solat subuh.sampai sekarang.
huyunghayang dan muka macam bapak sekolah dalam komik indon tu. haha.
jgn demam dan xnk demam.
alya sgt jrg demam. kalau demam, Allah je tahu mcm mana. dulu demam mak jaga. skrg, tolong la jgn demam. doakan alya. xde sape nk care or jaga kalau dmm ni. mohon doa.. bile demam, rasa mcm lumpuh. angkat tgn pun xlrt. nk jln, bgn pun xmmpu. igt lg demam mak jaga..buka mulut nk mkn pun xlrt.last2 tersembamkn muka kat perut mak.rindu.. airmata lajuu je menitik.memg hilang daya masa tu. xleh byg kalau dmam mak xde mcm mana.. mak je yg reti dan sanggup jaga.

Mohon jgn demam;
alya.

No comments:

Post a Comment

terima qaseh untuk taburan tinta di bawah :)